Småsjuk...igen!

Imorse vaknade jag med riktigt ont i halsen och huvudvärk. Började känna de redan igår men trodde att en natts sömn skulle få mig friskare. Men icke! Så i princip heela dan har jag legat och sovit på sängen. Känns så tråkigt på sin lediga dag, men det fanns inte en chans att jag skulle ha orkat mig ner på stan som var planerna. Nej istället sov jag sött till ljudet av "Mulle Meck bygger båtar" som Jocke spelar för fullt. Hahah! Inte kan man alla gånger tro att han är äldre än mig.

Nu har jag iaf börjat piggna till litegrann så vi funderar på att springa ner till Hemköp och handla lite lussebullar. Såg nämligen att de hade 4 st för 20 kr. Kan man ju inte missa :P iaf inte när man är lite småsjuk, tänk att det alltid finns en ursäkt till att få äta gott!

                                                         

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Usch du får ta och krya på dej gumman..



kram

2008-12-05 @ 20:34:04
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0