Snart slut..

Idag sa jag upp mig på jobbet.
Det var inge roligt kan jag meddela. Eftersom vi ska vara borta så pass länge i Australien finns det ingen möjlighet till att ta semester..och tyvärr kan jag inte heller ta tjänsteledigt! Vilket hade varit det absolut bästa, perfekt om man hade haft kvar jobbet när man kom hem, men eftersom jag inte ska plugga eller "testa" på ett annat jobb så får man inte det. Visst jag kan förstå LFV att de inte funkar att varenda en vill ta tjänstledigt men för min egen del hade det vart super.

Min sista arbetsdag kommer att bli den 31 januari! Det känns så tråkigt, jag tror aldrig att jag har haft så kul på en arbetsplats som på Arlanda. Saolp (min avdelning) är så grymt bra! Alla människor där är så sköna, glada och galna! Jag tror aldrig jag hat haft ångest över att man ska jobba morgonen därpå (och då ska det kanske tilläggas att jag börjar kl 5 på morgonen). Man skrattar nästan jämt. Så det känns verkligen vemodigt att veta att man snart ska sluta. Men samtidigt så finns ju alltid Arlanda och Saolp kvar men inte chansen att få resa bort på sitt livs äventyr!

Så det kommer bli med blandade känslor som man slutar på Arlanda...helt klart.


Kommentarer
Postat av: Maddis

Tänkte bara säga att jag har läst din blogg... Och jag ska fortsätta med det ;)

2008-12-07 @ 21:51:05
Postat av: Sofia

Ett bevis på att jag läser din blogg med. :)

Jävligt tråkigt det där med jobbet. :/

Hoppas du hittar ett nytt när du kommer hem igen som kanske kan mäta sig med Arlanda.

2008-12-08 @ 17:41:19
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0