Dagens händelse

Idag var jag nere på stan och klippte mig.
En kul grejj som jag ofta brukar tänka på när jag sitter hos frisören är hur ruskigt ful man ser ut! Håret ligger slickat mot ansiktet, man har ett fult (ofta svart) skynke som gör att huvudet ser ut att flyga och så sitter man med huvudet rakt fram och stirrar i spegeln och törs inte röra sig en millimeter! Denna kombination gör att (iaf jag) ser ut som ett miffo!
Och tänk så många gånger som man under tiden frisören har klippt känner att..nej nej neeej...hon klipper helt fel men inte törs säga något utan sitter där tyst och ler och säger hur fint det blir!

Kul att skratta åt nu, men inte när man sitter där! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0