Dator eller tv

Sitter på jobbet nu har de lite tråkigt.
Fast de är bara tre timmar kvar tills man slutar. Sen är jag ledig i tre dagar! Underbart. En ledig helg. Känns som att de var åratal det hände. Blir nästan alltid att man jobbar en lördag eller en söndag och då blir  ju hela helgen förstörd.

Fast jag får nog skylla mig själv. Väljer det själv eftersom jag är så lat och inte orkar jobba mer än tre dagar i rad haha.
Man blir lite lat av att bara ha en tjänst på 75 %.

Nej nu är det nog dags att dra sig från datorn här och sätta sig framför tvn istället haha. Jag vet..jag är fruktansvärt effektiv på jobbet, men kan till mitt försvar säga att jag slet som en häst mellan klockan fem till sju då nog majoriteten av alla människor fortfarande låg och sov  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0