Inte Essingeleden direkt..

Haha man kan ju inte påstå att jag har världens trafik till min blogg för tillfället! men de finns några goa människor som envisas med att läsa min blogg fastän den inte uppdateras särskilt ofta =) och de är ju alltid lika trevligt och de tackar man för!

Dagen idag har varit bra. Förutom en ömande häl (skyller på dörren som var ivägen och inte tvärtom) och en stel rygg. På mitt jobb faller nämligen lotten lite orättvist på vem som får alla (eller iaf många) bärningar och vilka som inte får och idag föll lotten på mig. Tack för den.
Men de kunde ju ha varit värre.

                                                                    
Man kunde ju ha hamnat med ansiktet rätt ner i hundens matskål.


Eller somnat och sen vaknat upp som en burgare.         








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0