Tysnaden är så....total

Nu har vi varit här på Seskarö i över en vecka.
Imorgon åker vi hem vilket känns jättetråkigt. I början på veckan var man fruktansvärt rastlös, dagarna gick i princip åt till att göra....ingenting, vilket kan vara väldigt påfrestande när man är van vid att de ska vara lite action på vardagarna. Men ju mer tiden har gått här så har man själv fallit in i de lugna lunket här på ön.
Man vaknar samma tid, äter frukost, tar en promenad, går till kiosken, äter lite lunch.! Men herregud så underbart de är att göra...just de..ingenting! man har inga måsten, man bara är. Vill jag gå i mysbyxor hela dagarna så gör jag de för ingen annan bryr sig. Dock kan jag inte påstå att jag skulle vilja ha de såhär jämt, då skulle jag till slut krypa ur mitt eget skinn, men en vecka här uppe är för kort tid helt enkelt. Jag skulle mer än gärna stanna här i en vecka till...för ärligt talat så känns de inte så frestande med en ny arbetsvecka..

Nej nu ska jag kila upp och sova så man kan vakna pigg och glad till imorgon!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lungt var ordet sa Bull !

2008-11-14 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0