Skojj skojj

Det blev en väldigt trevlig kväll igår. Jag och Jocke tog bilen upp till Tessans och Puttes lägenhet där vi satt och förfestade lite (dock bara jag och Tessan som skulle ut så våra karlar fick fint dricka coca cola).
Vid tio fick vi skjuts av Jocke ner till Stockholms nation och tack o lov var kön dit in väldigt kort så vi kom in på nolltid!

De är verkligen kul att gå ut på nation, folket där är så härligt, man kan klä sig som man vill utan att någon kollar snet. De enda dåliga är är att de stänger redan klockan 1! Så i princip hinner du dit, dansa några steg sen är det dags att gå hem igen...de är lite tråkigt.

Men jag och Tessan hade kul iaf! Som alltid då de är vi två ute, för av någon konstig anledning slutar de nästan alltid med att de bara är hon och jag som går ut. Jag förstår inte varför? :P



 Tessan och jag fjollar oss i bilen på väg ner..



Tessan blir alltid lika söt på alla bilder ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0