Nedräkningen har börjat

Idag är det exakt 3 månader och 29 dagar tills vi åker till Australien! Just nu känns det som en lång tid kvar men jag vet att de kommer att gå fort!
Jag menar, vi har ju inte ens skickat in våra visumansökningar! De kanske är dags snart va? hehe

Innan vi åker är de ju så mkt som ska fixas. Jag har börjat skriva på en liten lista för att vi inte ska glömma något.
Försäkringar ska fixas, Jocke ska hyra ut sitt rum, vi måste köpa massvis med grejjer t.ex. stödstrumpor (jag vet så fruktansvärt hett men resan tar ändå 25 timmar så de är väl värt att något för benen så man inte åker på nå ödem eller likanande), vi måste även fixa internationellt körkort och sist men inte minst måste vi ju packa! Men känner jag min kära respolare rätt så har hon redan sin väska packad (om inte annat vet hon iaf vad hon ska packa) haha.

De finns miljoner saker till som måste fixas..vill knappt tänka på de för då känns tiden helt plötsligt väldigt kort.
 
Samtidigt nu sitter jag och kikar på lite bilder från Australien och kan ju inte annat än att längta...



Ja vad säger ni Maddis och Jocke..visst ska vi väl överleva en period i Down Under? ;-)



Är man i Australien känner de verkligen som att man inte får missa koala björnarna!
De är ju så galet söta!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej gumman..

Kikade in här och kom på att snart åker ni ju till Australien.. hur känns det??

Hoppas de e är fint med dej..

Kram

2008-10-08 @ 15:48:15
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0