Hej och hå!

vad bra det uppdateras på den här bloggen. Not!

Sitter på jobbet och har riktigt tråkigt, haft ett jobb sen klockan fem imorse.
För att få tiden att gå har jag zappat runt på de 5 kanaler som finns på tvn utan att hitta något av intresse och sen surfat runt på alla möjliga sidor på datorn. Så nu är mina ögon fyrkantiga och idéerna slut.
....och mina kära arbetskollegor är som bortblåsta, vette sjutton vart alla är, har suttit här själv ett bra tag.

Jag lovar att kordinatorn har glömt bort mig, haha, det är inte första gången i sånna fall.

Hjälp, hur ska jag få denna dag att gå?

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej.. När åker ni till Australien? snart?

Hörde av min äldsta syrra att ni jobbade ihop, eller har jag fel?



Kram

2009-01-25 @ 13:59:28
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej.. När åker ni till Australien? snart?

Hörde av min äldsta syrra att ni jobbade ihop, eller har jag fel?



Kram

2009-01-25 @ 13:59:45
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

undrar bara om du kunde berätta lite om dig själv!?

2009-09-15 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0