Över ett år sedan...

Tänk, det var över ett år sen som jag skrev något här!
Fast det verkar ju inte ha blivitt något ramskri över det ändå haha.

Nu när jag iaf inte har så mkt att göra på dagarna än att agera "lyxhustru" så kanske man borde ta upp den här bloggen och skriva vad som händer i sitt liv. Man kan ju inte tala om någon action kanske men alltid händer det väl något. Ena dagen skriker tvättmaskin på en och nästa är det party nere i Göteborg.

Idag ska jag iaf jobbintervju på Sundbergs Fisk. Har inte varit säskilt nervös men nu börjar fjärilarna i magen att komma. Jag vill verligen göra ett bra intryck! Har varit "arbetslös" i snart tre månader och det här är det närmsta jag har kommit ett jobb så nu jäklar ska jag ge allt!
Går allt vägen kommer jag att hänga i fiskdisken på Coop, haha.

Nu ska jag och duscha och samla nerverna innan det är dags att bege sig.
Vad ska man ha på sig?? :/

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej och va roligt att du har börjat skriva igen :D hur gick de på jobb intervjun? önska dig lycka till. kram

2010-05-20 @ 13:13:48
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0